hejsan igen!

Eftersom uppdateringen idag har varit lika med noll så tänkte jag slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig...
Jag måste berätta om en hemsk grej som hände på jobbet idag, jag satt och sov vid bordet (jag vet, flitigt arbete) och när jag vaknar har jag ett stort svart kryp framför ansiktet! Ni kan se äcklet här nedanför! USCH!



Sen så kan ni ju se bollhinken som vi lägger bollarna i när vi plockat dom, dessutom hade vi knappt plockat hälften när jag tog bilden:P



Sen slänger jag in en bild på Sophie när jag ändå håller på,


pusspuss
/Rebecka


Kommentarer
Postat av: linnzan

det kanske var "buur", som vi kallade SNYTBAGGEN i sire :O

2009-06-25 @ 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0