hehe

har inte uppdaterat på ett tag men detta beror på
att min käre bror är hemma.

ikväll har jag varit i skogen (inte hannas hem)
jag körde iallafall hem i spöregn, kanske har jag gjort
roligare.. fast dennis var söt och tog in min hjälm när
det regnade (Y)

igår var jag, emma, reb och malin på konsert.
jag och emma spelade och sjöng ju, men jag sjöng bara
dock eftersom min axel är knas heheheh., men nu är
den bättre och jag funderar på att spela imorgon.
även om jag kommer vara död sen. men vem bryr sig?
konserten är iallfall på efs. (vet inte vilken tid, hör av er sen om
ni vill veta.) detta är min och emmas sista konsert tillsammans
så jag hoppas att vi får erat stöd.

nu är jag trött och ska sova.
förövrigt blir mathalina blonda nu?
jag vill också bli blond igen, men det finns då risk för
en liten maudsalongen frilla, ja ni fattar vad jag menar..


zöt


/mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0