du gamla du fria

Idag är det ju Sveriges nationaldag, det är väl alltid lika trevligt :) hur ska vi fira detta?

Som alltid har jag lite bilder att bjuda på, de föreställer diverse personer från igår:

  

Efter att först ha rullat runt på marken och skrattat ihjäl mig åt hur Albin satt upp tältet insåg jag att jag inte heller visste hur det skulle se ut:S Det blev jag lite ledsen över:( (och nej, jag är inte rädd för att bjuda på mig själv, hur hemska bilderna än är!)



Vi frös ganska rejält ett tag där så vi tog en sopsäck med ved och hällde på den på elden, när vi inte visste vad vi skulle göra med sopsäcken tyckte vi att det bästa var att elda upp den. Den smälte dock och fick samma konsistens som ett tuggummi... Någon som vill smaka?



Detta är vår eld som bokstavligt talat lyste upp vår tillvaro :)







Det kändes inte riktigt som att någon ville vara med på bild, men det spelar ingen roll för jag lyckades fånga ett par av dom iaf ;D

Nä jag håller på att somna just nu, jag får ta och skriva mer sen!

/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: aannalu

nu förstår jag vad det var för folk som levde om som satan denna kväll..

2009-06-07 @ 20:04:21
Postat av: Anonym

MEn aannalu, vi var bara där till cirkus klockan halv-tolv och jag kan nog inte påstå att vi levde om speciellt mycket =)

2009-06-08 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0