Dagen efter tågresan

Jag kan meddela att allas hjälte, Jörgen Hedman, numera har återhämtat sig efter tågresan. Han berättade med egna ord hur han bar sig åt. Han hade helt enkelt gått hem efter vår match (jag tvivlar på att han gick men..)och lagt sig i sin säng och somnat på stubinen. Vilken hjälte!

Idag var det en sliten dag för majoriteten av 9b. Alla halvsov på bänkarna under hela dagen. Själv tror jag att jag var den värsta boven. Dagen för mig har varit den jobbigaste på år och dar, trots att vi endast har sjungit och haft Elevensval under dagen! Jag var trött, mådde illa, hade ont i huvudet och halsen. Var därför tvungen att skippa träningen för att sova. Just nu känns det bättre och jag hoppas på att jag inte ska få något återfall!

Efterskolan har jag dessutom hunnit med att trycka i mig 4 st kakor. Smakade ofantligt gott för övrigt.

Åter till Göteborg.
Vi träffade inte Lasse  Kronér som vi hoppats på men vi hade mke trevligt i vilket fall. Vi shoppade en hel del, i alla fall vi i Mathalina. Jag vill att varje medlem ska skriva ut vad de har fyndat under resan.

Jag köpte:
- 2 tröjor
- 1 t-shirt
- 1 par jeans
- bikini
- 1 par jeansleggins
- 1 par jeansshorts
- 1 par chinos
- Väska
- Smink och smycken
- Bh

Observera att jag inte köpte några skor! STOLT BRUD!
Jag orkar inte lägga in några bilder eftersom mina goda bloggare redan har lagt in så fruktansvärt många bilder.
En sista sak att nämna, innan jag lägger mig och vilar igen, är att Malin lyckades att "he Mathildas axel ur led" under den tio min långa franskan. Så vi får lov att säga:
Krya på dig Mattis!

/Melina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är inte min hjälte iaf.

2009-06-02 @ 20:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0