Dag två, otursdag?

Allting gick lysande under hela förmiddagen, eller förresten nu ljuger jag. Jag lyckades hälla en halvliter rosa/beige färg över min innebandy tröja. Jag som trodde att min förmiddag började bra, men icket. Sedan när jag kom hem på lunch så slummrade jag till under lunchrasten. Jag drömde om att jag skulle ha otur under eftermiddagens arbete. Hade jag rätt? Jo, mycket riktigt!
 Först så lekte jag och Josef med disktrasor, en röd och en blå. Jag fick givetvis den röda rakt i nyllet. Sedan tog jag upp en hink där trasorna skulle ligga och i den stod det. Röd:Toaletten, Blå: tvätt. I och med detta kan ni säkert räkna ut vad jag fick smaka på!

Sedan efter ett tags skurande var det dags för att byta syssla. Då var det dags för att bära garderober ner till källaren och givetvis så går en garderob sönder och landar rakt på mina tår. Min stortåsi är rätt blå och jag hoppas på att den inte är bruten.

Tillsist så visar det sig att ett av de skåp som vi kämpat med att montera ihop under morgonen och gårdagen är monterat totalt fel. Det var bara att börja om från start! :S Som tur slapp jag vara med på det, men det räknas ändå som otur!

Det enda positiva som hänt är att jag har fått hem ett par av mina kollage bilder, jag hoppas på att resten ska komma snart. Nu tänker jag lägga ut bilder på mina ramar som jag tidigare målat och sedan ska ni få se på min tåsi :)
I ramarna ska det givetvis vara en bild på mig och en bild på Jonatan!
 
Hemma gjort och fint :S Vet inte direkt om jag kommer att använda dem eller köpa nya, vi får se!

Tåsi:

Oj fel :]

Blå fet och blodig :S fulare i verkligheten, missar förmodligen träningen i kvl!:( tredje träningen i rad! :'(
Syns inte på bilden!


/Melina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0