Busigt

Ikväll har jag lekt med Mathilda och Rebecka.
Vi var på skolgården och hos min syster där vi såg lite film,läste fula saker, gjorde grimaser osv.
Och jag har nog aldrig skrattat så här mycket på hur länge som helst!

Förövrigt så har jag varit med Rebban på fritiden i cirkus tio dagar i sträck nu,
Och jag har inte blivit less, Så vi kör på fem dagar till?
Jag och Rebban har bland annat varit på två konserter för att se våra favorittjejer uppträda,
gått hela vägen till Strömfors(!), suttit i en busskur i femväga, ringt roliga samtal som vi tydligen misslyckades med,
tjatat på Mathilda, grillat osv. Detta var mycket intressant att veta, eller hur?



Jag tycker även att vi borde köra en till sån här galen kväll snart flickor!


/malin

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Självklart, dagarna har bara flygit iväg ;)

2009-06-07 @ 01:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0