blond?

Ja, eller jag vet inte om man kan kalla  mej blond men de blev defenitivt ljusare och jag är nöjd.
som melina skrev tidigare är det inte mycket kvar nu, just därför hade jag tänkt bli frisk, eller de kasnke jag redan är men...

mina planer för dom här sista dagarna är väl ungefär:
*elevensval- tomas di leva(vad har jag gjort för att förtjäna detta hemska öde?)
*vårkonsert - lika kul som vanligt
*intagningsprovet på musik- eventuellt nervös tjej
 *öva inför skolavslutningen - men min otroligt förkylda röst
*fixa skolavslutningsklänningen - nej den är inte klar än
* sjunga med linnzan på mini estet dagen - kommer troligtvis att rocka
*spela brännboll - som vanligt
*gå ut 9an - ...


hejdå bolidenskolan.

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0