blä och välkomna

jag säger ursch, blä med 2 (eg 4) bilder:

     !!!

och den andra halvan i rubriken kan jag sammanfatta ungefär såhär:



känns helt okej att ni är hemkomna 9b, förstochfrämst Mathalina:)
trots att det har varit ganska skönt på skolan utan er;)
det är inte kul att blogga själv!
haha spec kul kan det ju inte ha varit att läsa för de få som gjort det.
men nu ska det väl bli fart på bloggen igen.
jag har varit bortkommen senaste dygnen typ, sen jag renoverade träggårn,
så jag har inte kunnat ta mig för att blogga.
men nu får jag ju hjälp igen, tack för det.

snygg blev du i håret förresten hanna, på onsdag blir det (förhoppningsvis) ännu bättre!

bildbomb! bildbomb! bildbomb! bildbomb! bildbomb! bildbomb!

/Linnzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0