Akuten

Igår spenderade jag hela min och Jontes kväll på akuten. Pappa trilskades med mig och sa att vi skulle fara och kolla upp mitt knä eftersom det är svullet. Jag ville givetvis inte och vi vet redan hur det slutade. Inga kvällsaktiviteter, anländer hemma vid halv 1, ingen remiss till magnetröntgen, hoppa på kryckor och linda benet i 10-14 dagar sedan ska jag på återbesök, Jonte försov sig i morse, grinigt på arbetet!! FY för Skellefteå lasarett, ingen jävla service! Allvarligt, jag tycker att det är dåligt, vi var alltså där i över 4 timmar!


Snälla säg att ingenting är fel med knäet. Jag pallar inte igen!

Nu på kvällskvisten ska jag (& Jonatan om jag kan övertala honom att följa med ) till vår stuga än en gång för att äta. Det är väl på ett ungefär 4-5 dagen på rad. Efter det ska jag hem och besöka vår otroligt underbara idrottsplats eftersom vi har träning(Fyfan för att vara skadad). Kvällen kommer återigen spenderas med Jonatan eftersom han är så hjälplös och har sina föräldrar borta och båda mopparna trasiga!

Tjaaaao
/Melina

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig,

2009-07-01 @ 13:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0