wow som i spelet wow

idag fick jag och melina en skymt av reb och mathilda,
självklart lika snygga som vanligt :)
på tal om mathilda, hon hade några frågeställningar jag tänkte svara på,
eller en rättare sagt. fet sleep over känns som en mycket trolig utgång av morgondagen. så för dom som anser att dom behöver hygienartiklar för att hålla sej fräscha (dvs egentligen ingen ur mathalina) kan helt enkelt ta med sej det.
melle har lovat att fixa pommes eller annat tillbehör till grillning, kött/korv/vegmat står man för själv. och godis/andra onyttigheter man vill ha också, jag har popcorn (Y)
ketchup har ja också men andra såsaktiga tillbehör tror jag de är dåligt om.

angående klädsel så gillar jag sommartemat, dock om vädret tillåter. sen kan det ju vara bra med andra kläder också om vi skulle hitta på någon aktivitet som kräver det.

tackar även sulleman, virreman, gutteman och kyliga kvinnor lisa moa och melle för en trevlig kväll i muminstecken.

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0