mathalina!?

jag tänkte börja med att lägga in en bild på en mkt speciell person:

söt kille det där :)


justdetja!, det är pdol i helgen
det hade jag alldeles glömt bort.
onödigt att du påminde mig hanna.
det är ju nästan så att man blir sugen på fara dit.
men jag och malin midsommarkrans smider bättre planer,
mathalina i helgen!
om mathilda får komma ut för ett sånt event,
men det är viktigt så det tycker vi hon borde få!
vad säger ni brudar??
Jag har iaf inget vettigare för mig,
inte mallan heller.

vädret suger rätt hårt idag ,
så jag tänkte bara vara inne och ta det lugnt,
som jag alltid gör.

nostalgi:
dock ej i inbördes ordning

varför känns det som att allt detta var
för väldigt väldigt länge sen?
tiden går för fort..

//Linnzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0