Trästocks!

Igår var det alltså trästocks! Jag kan inte säga att gårdagen var någon toppenkväll(i artistväg). Visst, Missli var där och spelade, men hon har jag redan sett på i år så jag bestämde mig för att skippa henne. Vi tittade lite på Wiehe och sedan drog vi vidare. Efter ett par timmar återvände vi och då träffade vi nästan halva Boliden. Trevligt. Några bilder tog jag inte, Moa tog väl två men det var inget att hurra för så vi får lov att fota lite i kvl istället, för i dag ska självaste Maggio dit :D :D :D

Jag tappade min ring i går, vilket sög, men jag återfann den i sängen i morse! :P


Ikväll hoppas jag på att stöta på Mathilda! :D
/Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0