Träis coming up!

Har sett saw med Malin och Sophie, det behövs inte mke för att skrämma mig inte! Helt ok film, passar perfekt en måndagskväll :P Nog om det. Jag har då återvänt till kära boliden efter vår lilla rundresa i norr ;) Vi besökte Storforsen, Arvidsjaur, Boden, Haparanda, Kukkola och Pite. Vi var ungefär en dag på varje ställe, gjorde egentligen inte så mke, det blev mest shopping. I Haparanda besökte vi Ikea och skopunkten där jag köpte 3 par skor för en femhundralapp! Gissa om jag var lycklig! Dock blev det lite för mke shopping för min del, har inga pengar kvar nu och har även en del skulder till mina föräldrar att betala igen, längtar efter lönen från sommarjobbet nu! :S

På tal om sommarjobbet så verkar jag inte ha fått nog av det för jag ska tillbaka dit imorgon. Jag känner mig skyldig att hjälpa Mallan och Mattis med min expertkunskaper då dom inte mår särskilt prima just nu. Illa att bli förkylda tjejer när det är TRÄSTOCKS i helgen! Jag taggar jävel, dels för artisternas skull men dels för att jag ligger efter i tävlingen XD 

Nä ska jag upp imorrn gäller det att försöka somna snart, ha de bra vetja!

Jag slänger in en bild på skorna och en på storforsen.





/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0