storslaget

Det är viktigt att man bloggar varje dag och eftersom att de generellt sätt är måndag idag så bloggar jag igen.
tänkte bara meddela att imorgon drar jag med till lycksele IGEN,
Jag är dock hemma redan på tisdag.
det innebär att jag är ledig för alla möjliga sorters aktiviteter under resten av den veckan, även helgen, det blir ju inget pdol. nån annan som ska dit?
jo! en viktig sak som kommer att inträffa under veckan är att jag ska vara med min Elenababe ;* henne gillar jag.

det va länge sen vi hade bilder med i bloggen, om man bortser från rebeckas bilder tidigare idag, (om de räknas som bilder) inget illa menat rebecka dom va fina, jag vet att du försökte! =)

men här bjuds de på lite slumpade bilder.















''





denna brud hälsar gonatt!

Kommentarer
Postat av: Krullkrille

Söt brud:)

2009-07-21 @ 13:29:18
URL: http://www.Apberget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0