stadsfesten

vi har blivit dålig på att blogga-
men ni vet hur det är med sommar.
just nu håller jag på att fixa lite inför kvällen.
som jag hoppas att alla vet så äre ju stadsfesten
i skellefteå just nu. dock kommer jag ta det lugnt
i helgen. lyssna på musik och träffa en massa folk.
låter skitball ju.

såhär ser kvällen ut:

Kraftscenen Fredag 3 Juli

21.00-21.45 Erik Hassle
22.15-00.00 Tomas Ledin (Turnépremiär)
00.45-01.45 Sahara Hotnights

Nordic Lightscenen Fredag 3 Juli

20.00-21.00 Salem
21.45-22.30 Tiger Lou
00.00-00.45 Bullet

jag gissar att jag kommer hänga mest vid kraftscenen.

här hittar du mig och malin:
  • vi åker bil till stan vid 4 tiden
  • till vickans nya lya och hänger där
  • vi går ner mot stadsfesten när dom öppnat grindarna igen
  • sen vet jag inte hur det blir, men finns på mobil om det är nått!


gammal och gullig bild på mig och malin.

/mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0