stadsfesten - lördag

jag tycker inte att reb skötte sitt jobb som fotograf igår.
det är ju liksom det hon är till för, bättring ikväll gullet.
gårkvällen var iallafall rolig och jag tror att den kommande
kvällen kommer bli ännu bättre? man vet aldrig.

såhär ser kvällen ut:

Kraftscenen Lördag 4 Juli

21.00-22.15 Ace of Base
23.00-00.30 Lena & Orup


Nordic Lightscenen Lördag 4 Juli

20.00-21.00 Darin
22.15-23.00 Lorentz M. Sakarias
00.30-01.30 Kristian Anttila

Darin och Lorentz M. Sakarias ska ses, sen vet jag inte.

här hittar du mig och mina brudar:
  • vi åker buss till stan vid 5 tiden
  • till vickans lägga och gör mig iording, har allt mitt smink osv där.
  • vi går ner mot stadsfesten
  • sen äre samma som igår, jag finns på mobilen!
peppar darin juh

  

 


/mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0