pingstafton

I helgen var det som sagt stadsfesten.
I fredags for jag och Mathilda till Vickan,
där Anna också var. Sedan for vi och åkte lite karuseller.
Sedan for Vickan hem, Anna for till tälten och jag
och Mathilda hittade våra andra vänner som
lyssnade på Ledin. Sen så gick kvällen rätt så snabbt.
Men den var ändå rolig, =)
 
Och i lördags for jag och Mathilda till Vickan igen,
där vi var några stycken. Sedan for vi för att kolla på Darin,
men vi hade tydligen missat han och sen så var resten av denna kväll
bara jätte konstig... Och jag och Mathilda avslutade denna
 kväll med att göra inbrott hos Vickan, eller kanske utbrott? 
Iallafall så rockade denna helg rätt så mycket och jag fick även
träffa alla Mathalinor förutom Linnea!
Därför avslutar jag detta inlägg med en fin Linnea på 15 vintar.

/maliiiiiiiiiiiiiiinj








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0