soo

Jasi, uppdateringen börjar ta fart igen, men nu ska jag lämna bloggen under en period på ca 10 dagar.
så här ser mitt schema ut ungefär.

Söndag: Lövånger med the cr3w, kommer att rocka ungefär lika mke som stadsfesten
Måndag: Vidare mot Höga Kusten(?) med familjen som for dagen innan. (färdas antingen med buss eller morbror)
Tisdag : Chilla
Onsdag: Bär av mot Lycksele
Torsdag: Chilla
Fredag: åker vi till Storuman för att göra i ordning för släktträff
Lördag: släktträff, älskling kommer upp
Söndag: El familio åker hemåt mot Häbbers Jag och Älsk stannar i gargnäs med morfar
Måndag : Chillar med Lage
Tisdag: Chillar med Lage
Onsdag: Chillar hemåt med bussen som går ca 06.40
 
under denna period kan ni nå mej på mobilen:)

sen kan jag passa på att tacka alla för en trevlig kväll igår, ni är underbara <3
 
jag vill bjuda på en bild men jag sitter vid våran nya dator så det finns bara exempelbilder, men vafasen de duger.


here u go, en knölval

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0