Se upp!

Ikväll har jag övningskört, därav rubriken. Ni kan ju hålla er inomhus när jag befinner mig på vägarna, ett litet tips bara. Nämen ska jag vara lite allvarlig så gick det väl ganska bra, några kärringstopp men det får man tåla.

Sen vill jag tacka Malin och Mathilda som smittat mig med deras sjukdom, verkligen kul att ha feber, hosta sönder och inte kunna svälja. Jippie! :D :D Nu gäller det att käka glass och sova så jag blir frisk innan trästocks!

Just nu ser jag paradise hotel (det danska), och därför kan man förstå att jag inte har så mke att göra. Jaja, snart ska jag se Twilight och kanske börja läsa andra boken. Sen blire väl att sova, det måste man ju göra nån gång också även fast det är sommar.

Förövrigt taggar jag att se harry potter imorrn eller på fredag :P

Sovgott



/Rebecka

Kommentarer
Postat av: Mathilda

det är svininfluensan vi fått baby!=)

2009-07-16 @ 19:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0