orkar som inte

ska sanningen fram orkar jag inte skriva nu,
jag orkar ingenting! ;o
och jag vet inte varför...
jag ska iaf städa idag,
annars kommer inte jag och mamma vara vänner
när hon kommer hem från jobbet.
men jag orkar inte,
jag hatar att städa.
hade tänkt sola oxå om molnen bara kan draa!

jag hade iaf ganska trevligt igår,
träffade som sagt inte reb, malin eller mathilda,
men hanna (antagligen..) och melle såg jag iaf,
bland andra.
maggio rockade inte så mke som jag hade taggat för,
jag är helt enkelt inte en livekonsert-människa. :s
haha jag älskar eriks alla kommentarer till de som gick förbi :D
gjorde en relativt tidig kväll, vilket var ganska skönt.

Fick förresten ett sms av okänd avsändare imorse ,
"Hej:D" stod det,
men när jag frågade vem det var fick jag inget svar...
får väl se om jag kan reda ut vem det är,
för personen i fråga finns inte på eniro eller hitta :s

vi måste fan ta tag i våran reunion nu tjejjer!
sist jag såg alla på samma gång var på holmen och det var länge sen :o
mathilda, när blir du utsläppt??


lite varierande ansiktsuttryck,
och vi ser lite halvtard ut allihop men,
jag älskar er ändå.

//Linnzan







Kommentarer
Postat av: Mattis

HAHHAHA, det där är alltså den fulaste bild jag sett

2009-07-19 @ 14:29:53
Postat av: Rebecka

Jag håller med Mattis ;P

2009-07-19 @ 16:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0