Ni kan tacka mig senare! =)

Eftersom jag är så ambitiös (och är så jävla uttråkad just nu) ska jag göra en guide hur man lägger in ett videoklipp på bloggen! Jag vet nämligen hur det känns att inte kunna det! :( Då så :

STEG 1 :
Välj vilken video du vill ha, gärna min favoritlåt hacka hål :]



Steg 2 : Klicka på anpassa bredvid texten man ska bädda in.



Steg 3 : Välj färg och storlek på ramen. Blir finfint! =)



Steg 4 : Markera och kopiera texten efter du anpassat den.



Steg 5 : På blogginlägget, klicka på " Infoga/Redigera HTML-kod" och klistra in.





Steg 6 : Du måste dra ner rutan för att se en knapp där det står "uppdatera" . Klicka på den.



Steg 7 : FÄRDIGT!!! =)



Jag tror nog att dettta ska vara idiotsäkert!

Lycka till, nu hoppas jag få se många filmer här på bloggen! ;)

/Fixar.Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0