Mjaaao

Nu har mitt sommarlov börjat på riktigt :D Äntligen må jag säga!! Igår var jag hos Moa och fick mig en delikat middag(något special recept som Moas syster hade kommit med). Före middagen förberedde jag och Moa maten inför havet. Det var inte särskilt mycket att förbereda, det enda som behövde göras var att steka köttfärsen. Efter middagen tog vi en tur in till Boliden eftersom Lisa hade efterlyst oss. Vi spenderade alltså kvällen med Gustav och Lisa. Mke trevligt.

Nu ska jag packa eftersom det snart bär av till havet. Dessutom taggar jag intervju kl. 10 på morgonen på tisdag! Jag tror inte jag kommer att vara så pigg, med det är något man får ta.

På onsdag kommer jag förmodligen att börja måla lite lister(?) och min spegel. Jag hoppas på att det blir bra!
Tordag morgon typ kvart i 6 drar jag i väg mot skellefteå flygplats för att åka vidare (en och en halv timme senare )till Stockholm. Trevligt, trevligt. Det värsta är att jag typ saknar Jonte redan och han har bara varit borta ett par timmar :(

/Melina
Vi hörs på ett par dagar förhoppningsvis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0