marry me?


babybabybaby

det händer saker här nu!

  • jag och malin har vår sista dag imorgon
  • rebecka har blivit veg
  • hm har fått in sin höstkollektion (Y)
  • mathalina ska träffas i helgen?
  • mitt utegångsförbud kanske tar slut ikv!
  • pdol i helgen, men ingen ska dit. fail
  • jag får snart min lön.
  • jag ska snart klippa gräset
  • ska träffa mitt ex imorgon, (nej vi ska inte bli tsm igen, han ska köpa en bil av min bror..)
  • jag ska gifta mig med milow. inom en snar framtid
  • jag och malin diggar dead by april..
  • jag och malin missar dead by april på pdol
  • jag är fett singel, funderar på att hålla på det
  • malin var galen på trästocks
  • jag var hur lugn som helst
  • jag bråkar visst med alla i hela världen hela tiden?
  • jag blir kallad för bitch
  • jag gillar inte emos, är lite smårädd för dom.
  • pappa föreslog en roadtrip, jag föreslog finland.
/mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0