Lättare sagt än gjort

Listerna lyckades vi tillslut få ned(jag och pappa , det var väl mest pappa som arbetade men.). Nu har jag grund-målat alla lister och målat taklisterna med vanlig färg. Jag kan säga att det är svårare att måla taklisterna utan att måla utanför än vad man kan tro, alltså är det lättare sagt än gjort och det kan man lugnt konstatera!!! Min spegel är i vilket fall klar!

Resultatet:

Klaga inte på att jag har obäddad och stökig säng för det är jag redan fullt medveten om. Där finns allt möjligt, som kläder, lampor och annat!!

Nu har Jonatan kommit hem och jag är glllaaad. Jag ska göra mig lite mat så att jag överlever och sedan ska jag få träffa honom. Dessutom så är jag ensam hemma och har det väldigt lugnt och skönt sedan ett par timmar tillbaka. Min familj har nämligen åkt upp till fjällen(eller dem är påväg) och lämnat mig hemma. Känns skönt att bara få vara hemma och ta det lugnt för första gången under sommarlovet. Fast egentligen ska jag inte säga att jag inte har något att göra för det har jag i alla högsta grad, MÅÅÅLNING!!

/Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0