Laddar

Nu sitter jag i köket i väntan på att pappa ska ha satt upp mina lister klart. Efter han har gjort det ska vi åka och handla marinad(till min fläskfilé) och en massa annat. Just nu vet jag att hela mathalina taggar på kvällen. Jag är nog mest laddad på köttet, men det är kanske inte så konstigt med tanke på att kött är det bästa jag vet. Däremot tycker jag ganska synd om vogo-Rebb som kommer att få sitta och dregla.

Nu fick min pappa jour utryckning så jag får förmodligen handla själv och han kan inte skjutsa till Hanna senare..!
Detta måste vi fixa på något annat sätt. Sista utvägen är mopparna!

/Melina

Kommentarer
Postat av: Mattis

vi trotsar vädret och tar mopederna! :D

2009-07-25 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0