Jonatan?

Stadsfesten börjar nu lida mot sitt slut. Idag har jag varit och tittat på Johan Palm och Kevin Bäää! Jag hatar palmen, men det är en annan sak. Sen så har jag kommit fram till att jag är himla nyttig. Har bara ätit skräpmat de två senaste dagarna.

Igår var Jag, Moa, Acke, Hanna, Sebbe, Jocke och Jonatan på stadsfesten (som sagt). Killarna drygade mest omkring och var inte särskillt sociala emot oss, så vi gick och satte oss på en stenkant. Vi satt där ett tag och filosoferade och ganska snart kom vi på att vi skulle flörta med alla ensamma killar som gick förbi. Vi fick napp ganska snabbt av både mer bekanta och okända personer. Jag fick iallafall napp av en fylletratt som berättade att han skulle till Paris på onsdag, jag tror att han ville att jag skulle haka på ;) Sen fick vi besök av en ganska onykter grabb som hette Jonatan. Han var från Luleå och han älskade Sahara. Tidigare under kvällen hade vi även gått och hälsat på Jonatan(återigen) Karlsson. Det var ganska roligt att se hans min varje gång ;P

Senare gick vi och tittade på Ledin. Efter han spelat så stod jag och Moa kvar längst fram och började dansa till någon typ av gammal musik. Då fick vi genast sällskap av tre stycken grabbar i sina bästa år. En av dem kallades Milfan! Hehe Dem började dansa med oss. Ganska snart blev vi tvugna att gå eftersom vi skulle gå och titta på när en av Ackes kompiskar skulle hoppa bungyjump. Då sade vi de till dem och övertalade dem att även dem skulle hoppa. Det var precis så det blev.

Tillsist avslutade vi brudar kvällen med att titta på Sahara. Och hips vips så kom de fram ett par killar från Umeå som tyckte att vi såg ut som två döda träd. Dem fick ganska snabbt igång oss och snart dansade vi. Killen som pratade med oss mest presenterade sig. Kan ni gissa vad han hette? Joo... Ni har så rätt så rätt, Jonatan. Jag och Moa brast bara ut i skratt!!
Det verkar vara ett populärt namn.

Fasst, å andra sidan tror jag att jag tycker mest om min Jonatan < 3
Han åker ned till Göteborg i kväll :'( Han ska vara borta ett bra tag och jag är inte ett dugg glad över det.
Men som tur är ska jag snart fara till Stockholm och dessutom så har jag "HAVET" med folket i morgon och på måndag!

OBS!! En sista sak!!:
Jonatans cross har blivit stulen. Har någon sett eller hört något, hör av er till honom eller till Sebastian!!

/Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0