javisst

citat ur den lilla sjöjungfrun:
(kung triton):
 "Och om det här är det enda sättet, 
 måå det ske!"
alltså reunionen, lite svinigt att vi inte kan få tummen ur röven och ses,
planerat ist för på woodstock.
men bättre än ingenting, var väl en sisådär
38 år sen jag träffade alla.

sitter just nu och väntar på att klockan ska bli typ 20 i 7,
då ska min far köra mig till hanna och
därifrån åker vi vidare mot skellefteå.
har hört on the ryktesroads att trästock suger
(om man inte är full?)
men jag har aldrig varit där så jag tänkte ge det en chans,
trots att jag är lite skeptiskt.
som tur är har jag och hanna en reservplan.
Det blir nog bra ändå.
om inte, så blir det dåligt men det är sånt som kan hända även den bästa.


hantverk, made by hanna.
hon har som sina egenheter den tjejen :)

//Linnzan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0