ja..va fan


Sol..det ska göra en glad. Det är soligt men ändå är jag så jävla nere. Jag känner inte för att göra ett skit, vill bara ligga hemma och sova hela dagen.. Jag hatar allt och alla just nu. Men det är bara för att jag inte får spela fotboll. Nu har jag suttit stilla i en månad och jag är fan i mig på bristningsgränsen redan nu. Va faan jag vill inte vänta till i september, då är ändå fotbollssäsongen slut.. Jag hatar sjukvården, skellefteå sjukvård (främst). Allting tar sån jävla tid. Det ska ta ett år innan man ens vet vad som är felet, sen ska man vänta ännu längre för att få det åtgärdat.

Igår fuckade knäet ur än en gång. Samma skärande känsla och samma osmorda gångjärn. Jag som trodde det höll på att bli bättre. En vecka är det okej och jag kan gå utan att det tar ont men nästa så är det stort som en fotboll och jag kan knappt sova på nätterna. Det är fan inte rättvist. Jag är för fan 15 år och har ett knä som en 70-åring.

Lite blandade bilder från i sommar:
 
Trästocks
 
Storhamn
 
 
 
/Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0