jag funderar

om man kanske ska ta med sig hygienartiklar och eventuellt
andra mysplagg om det skulle bli så att det hela skulle visa
sig bli en fat sleep over? tänkte om man skulle vara kvar länge,
ni vet det börjar ju bli mörkt nu, dvs väldigt läskigt att köra hem sent.
men det kansk bara är jag?:$
tacksam för svar!

förövrigt fick jag och reb en liten skymt av melina och hanna idag,
självklart var dessa brudar lika snygga som vanligt!

på tal om snygg, jag har hört om den bekväma klädseln,
men skulle vi inte kunna vara lite sommarfina? för att liva
upp stämningen lite tänkte jag, heheh. till och börja med
iallafall. förresten ser jag framemot att grilla. fett stek. hoj

/mattis

Kommentarer
Postat av: josefine

haha okej smart:)men varför gör du en deal om du typ vet att du inte kommer kunna hålla den?;)

men hade du kul på trästocks då?:)

2009-07-25 @ 13:42:53
URL: http://jossanli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0