ja, ensam och rädd

Okej det var kanske att överdriva. Jag har faktiskt halva familjen hemma(-mamma). Däremot så sitter jag här och är lite smågrinig över att jag måste sova själv... det tycker jag inte om...men men.!

I morgon ska alltså hela mathalina iväg till Frohm, det kommer troligtvis att bli mycke roligt!

Nu när jag sitter här och tänker efter så har jag gjort fruktansvärt många saker i dag.
tänkte räkna efter och se hur många:
* Åka hem från Jontes stuga
* Stanna till vid Kvantum och veckohandla
* Komma hem och duscha
* Iväg till stan
* återvända hemåt
* Hjälpte en ensam och rädd att komma ifrån(Lisa)
* For till mormor och åt
* Bakade smulpaj(äpple)
* For hem och fick besök av Moa och  Hanna
* Färgade Håret
*For till Sulleman och umgicks med folket
* Såg mumin och en till film
* Gjorde ett besök på alsalamis livs...

Det var nog allt... hela 13 saker, mke för att vara jag..

Nu ska jag sova godnaattt!
/Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0