instängd update:

helgen blir ändå inte helt förstörd.
som ni vet så har jag och är jag lite
halv besatt av veronica maggios musik.
detta vet min mamma om också och söt
som hon är så har hon lovat att jag iallafall
ska få fara och se verran! skitbra!
så om ni vill träffa mig innan jag blir instängd igen
så kan ni ju höra av er under maggio.
hahhaa, det låter typ som jag ska dö och min
sista önskan är att se veronica maggio..


så jag taggar lördag och veronica maggio.
trist bara att jag inte får se motoboy med malin ahhaa.
nog för han är just efter veronica så jag kanske har tur?


tre favoriter!

stopp

måndagsbarn


17 år
/mattis

Kommentarer
Postat av: josefine

jag ska typ också dit, diggar vevve, haha=)

varför ska du bli instängd?

vad har du nu gjort?;)

2009-07-12 @ 20:52:08
URL: http://jossanli.blogg.se/
Postat av: annaah

TITTA IN VÅR BLOGGG!! :D

2009-07-13 @ 16:18:17
URL: http://partyfolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0