IKEA!

Imorgon åker jag bort med familjen, en resa som varar ett obestämt antal dagar. Min telefon ska användas flitigt, jag förväntar mig att ni smsar och/eller ringer mig på denna! Det är då tänkt att vi ska åka norrut detta år, till flera ställen. Arvidsjaur, storforsen och Haparanda t.ex.  Jaja, vars vi ska får mina föräldrar bestämma, jag är nöjd bara jag får gå på IKEA! Idag har jag förresten fått en TV som födelsedagspresent, den invigdes genom att Jag, Malin, Sophie och Emma såg die hard 4. I detta väder har det blivit mycket filmtittning, dessa har jag nyligt sett:

 + Wild child
 + Donkey Punch
 + I taket lyser stjärnorna
 + Die hard 4
 + Twilight (ett x antal ggr)
 + After the sunset
 + Flashdance

Och om vädret fortsätter såhär kommer det nog att bli fler att lägga till på den här listan. På tal om listor, vi gillar att göra dom. Listor gjorde vi på golfklubben när jag besökte Malin och Mathilda denna trevliga dag, men om vad får ni inte veta.

Vi får se när jag kommer hem, tills dess...





/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0