Grattis

Tänkte börja med att gratta Acke och Hanna.. Ni är verkligen fina tillsammans.
Sen så tänkte jag säga att jag är en aning snurrig. Jag hade ont i huvudet, har haft hela dagen. Jag blev less och tog en citodon. Braa om man har ont i benet, då borde det vara bra om man har ont i skallen. Min tanke var god eftersom min huvudvärk gick över, men på köpet blev jag snurrig. Det är iallafall bättre än att ha skallebank.

Idag har jag varit på dollar store och massa andra affärer i Arvidsjaur. Fråga mig inte varför min mamma hade just fått för sig att vi skulle åka dit men. .. Jag köpte iallafall ett par stekiga glajjor(jag vet att sommaren är snart slut men det skiter jag i), en ny sopkorg och ljus(väl passande till mitt rum)

Nu på kvällskvisten har jag varit med Jonte<3 och sett på vår träning. Jag vill så gärna vara med, jag vill bara spela...varför ska mitt ben fitta sig? Men jag har inte tänkt ge upp, ALDRIG!! Jag ska rehabträna till det är bra, även om det är något som är sönder inuti, för nu ska jag ut på planen igen!! HELT SERIÖST!



/Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0