frågor

  1. HUR gör man med dom där *** videoklippen??!!
  2. NÄR ska vi ha Robinson??!!
  3. VAR ska vi ha Robinson??!!
  4. VAD ska jag spendera helgen med att göra??!! utom lördag som kommer gå ut på bussåkning.
  5. VEM ska jag spendera helgen med??!! utom lördag som kommer spenderas med mina kära lagkamrater.
  6. VARFÖR går dagarna på sommarlovet så förfärligt fort??!!

Mycket tacksam för svar och förslag!
tack på förhand jao .

idag har jag solat,
vaxat benen,
duschat,
sett en film (skam på mig!, jagvet)
sen inget mer.
ska städa innan mamma kommer hem.

Fick besök för en stund sen,
av Crille Emma Lisa och Staffan,
det var ju trevligt
att slippa ensamheten en stund :)

Morgondagen vet jag inte vad den kommer bjuda på,
mer än träning.
det återstår att se!


jag skulle vilja vara liten igen.

//Linnzan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0