dagens slit

Idag har jag:
Skurat mögliga sump golv(med en liten svamp)
Målat en hylla 3-4 varv
Städat in miljoner saker i 2 garderober
Skrapat färg från golven i omklädningsrummen på sidtjärn
Fodrat fönster med det där materialet som kliar som utihelvette(Josef gned in det i nacken på mig, mycket snällt måste jag säga)
Pantat burkar

Senare ska jag fara och bada i stugan och äta där som vanligt. Sen så är kvällen fri, men förmodligen så ska jag vara med jonte eftersom han ska med till stugan. Nu käkar jag gott och blandat surt, fruktansvärt gott måste jag säga.

Jag kan också meddela alla om att mitt knä håller på att bli bättre. Det knakar lite grand och håller på, men det är lugnt.
Nu taggar jag fredag, det är inte långt borta nu. Då ska vi gå ut och äta för att fira jocke och sen så ska vi på stadsfesten. Dessutom så slutar jag sommarjobba denna ljuvliga dag!! :D

/Melexina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0