Dagen S..

Idag är det alltså Dagen Sluta jobbet och Dagen Stadsfesten! Det känns toppen att jag äntligen har arbetat klart och tjänat ihop en liten slant. Vad jag ska göra med pengarna återstår att se. Som jag tidigare nämnt så ska Jag, Moa, Jonte och Jocke gå ut och äta innan vi far till stadsfesten.(på Viking)
 Blir det lika mysigt som på alla hjärtansdag (rätta mig om jag sa fel nu)så blir det toppen! Nu ska jag duscha och göra mig klar innan vi ska fara. När vi kommit oss in på området ska vi lyssna på artister och bara chilla. Vi ska även plocka upp Hanna, Acke och Sebbe. Detta kommer att bli trevligt :D

Kastar ut en vimmelbild från förra årets stadsfest.

Vi var söta iallafall! ;P

/Melina

Kommentarer
Postat av: Anonym

sadface

2009-07-05 @ 15:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0