cyklingarna

det är jag och frida det.
cyklade väl en sisådär 6-7 mil igår,
och som om det inte var nog hade vi fotbollsträning oxå.
känns bra,
är en aning mör i benen idag men inte alls farligt
med tanke på vad jag utsatte dom för igår.
benen alltså.

favoritcitatet från cykelfärden
"då måste dom bjuda på fika
 ,för vi kanske sitter här och behöver ett fönster!
"
                                                         frida, 16år


helgen har för min del varit mer lyckad än väntat,
dock vet jag inte hur det blir kommande helg.
antingen är jag i fjällen med andre och pappa i full färd med att fiska,
eller så är jag förhoppningsvis på trästocks. 
  vet inte än när och var det bär av, 
eller när jag kommer hem,
men det uppdaterar jag om innan jag drar.

//Linnzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0