Back in buisness :D + bildbomb

Nu har jag anlänt upp till norrland igen. Det känns eftersom luften är mycket friskare här. Jag har redan varit hemma drygt ett dygn men anledningen till att jag inte har skrivit förrän nu är att jag har varit hos Moa(bakat kladdkaka, sett film och spelat golf), varit hos läkaren, varit på finnforscafét, hälsat på i Annika Berglunds stuga och sist men inte minst börjat att måla mina lister. Jag har alltså haft fullt upp. Nu ska jag snart börja plocka ned alla lister utom de som jag redan har  målat (taklisterna) men först ska jag ge er en snabbgenomgång om vad jag gjort i Stockholm. (det kan bli roligt eftersom jag tabbade mig hela tiden)

Torsdag: anlände till arlanda, gick på stan, besökte slottet, besökte ortopediska huset(där jag opererade mig) och gick grundligt in i en glasdörr (dvs. hela ansiktet klistrat mot rutan). Käkade glass i gamla stan( där sprang en viss melle och jagade tama duvor tillsammans med två och tre åringar!)

Bilder tors:
   
  
    
(utsikt från Hotel Rica över Hötorget)


Fredag: Besökte Junibacken(boring, jag passade även på att skämma ut mig där eftersom jag var på dåligt humör eftersom mitt knä häcklade som vanligt), gjorde ett besök på Vasamuséet, Aquaria muséet och slutligen Grönan.

Bilder fre:
   
(bara för den är cooolish)
  (bara för jag älskar gosedjur < 3)
 
Lördag: Familjen drar till skansen och lämnar mig på stan,( jag satt ensam på en bänk och tyckte synd om mig själv ca en timma för att jag inte orkade gå pga. att jag ätit för mycket onyttig mat) efter det så besökte vi globen och slutligen gick vi ut och åt fin middag.( på fin restaurangen passade jag även på att spilla lite rödvinssås över hela mitt nya linne, jag var inte glad just då)
 
Bilder lör:
 


Söndag: Lite shopping, hemresa

Bilder sön:
 

Sammanställningslista shopping:
Mycket fyndat, men mycket förlorade pengar. Trots det så är jag nöjd.
Jag köpte:
2 par skor
1 väska
2 t-shirts
1 skjortklänning
1 par jeansleggins
1 par glansiga tights
2 st ringar
1 "skinnjacka"
2 linnen
(jag tror det var allt :D )

Sist men inte minst tänkte jag bjuda lite på mig själv :O :S:
  Ahaaa jag försökte bara efterlikna pappa!!!
  Är man inte frisk så är man inte det helt enkelt!
  och är man frisk så får man se till att bli sjuk!!

AHH det där blev inte så logiskt! :S Nu ska jag inte tråka ut er mera. Jag ska plocka ner lite lister och jag hoppas att jag inte ska ha sönder några... (och det är inte särskilt troligt att jag kommer att lyckas, utan att förstöra något eftersom det hör liksom till i min vardag) Är man klumpig så är man!

Jonatan kommer hem i morgon och det gör mig överlycklig. Jag har saknat honom som tusan!! :D Har inte träffat han på en och en halv vecka dvs. en evighet enligt mig!! hahah
Ha det gött kära vänner!! :D

/Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0