apmofallet

imorgon klockan tidigt (ca 8) bär det av mot apmofallet.
jag och pappa har varit igång med att packa idag,
bl.a. fiskeutrustning,
och jag hittade min favoritoutfiten för veckan.
(känsliga tittare bör ej förstora bilden!!)

har även varit ut med båten, solat,
smsat, oätit, blivit biten av brämshelveten
och dragit upp båten på torra land idag.


bilder från cykelturen,
here u go:

"vi utnyttjade p-fickorna"

och en bild på någon jag tycker lite extra mke om
<3
-lycka till imorrn!

jag tycker om bilder i allmänhet.
jag tycker inte om att jag mest troligt missat trästock.
min pappa tycker lite för mke om att fiska.
men vi ser väl när jag kommer hem.

puss //Linnzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0