1 juli

1:a       lediga dagen på sommarlovet som inte är helgdag
1:a       dagen i juli månad
11:e     dagen mathilda är 16 år
11:e     dagen jag är hemma helt själv
19:e     dagen på hela sommarlovet
26:e     onsdagen det här året
42:a     dagen jag är officiel medlem i mathalina
42:a     dagen Papparazzi-Reb är gästbloggarinna ist för mig
57:e     dagen före skolan börjar om
82:a     dagen jag är osingel
111:e   dagen denna blogg är aktiv
123:e   dagen hanna är osingel
138:e   dagen innan melle fyller 16
182:a   dagen det är år 2009

detta är en stor dag alltså.

min 1 juli kommer gå ut på följande:

  • städa hela huset
  • diska, tvätta osv, allt vad "städa" innebär
  • klippa gräsmattan 
  • duscha
  • förmodligen inte bada... :/
  • se film med hanna, agge och robin

de första punkterna känns inte frestande, men den sista kan bli trevlig :)

nä nu ska jag ta itu med städningen så jag hinner klart innan det är movietime.

funderar på att be wille städa toan.

hade, hooj!
//Linnzan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0