Yyyeah

På påsklovet händer de grejer vill jag lova. snabb uppatering!

* Jag är förkyld, men de bryr ja mej inte om, det är trotts allt påsk
* Linnzan är hemma, men inte hade hon tid att fika med mej idag inte, hon prioriterar sin farmor...
* Mathilda har fixat kategorier till bloggen :O Pimp
* Mathilda,Fredde, Alexander och jag ska ut och köra skroter, men de finns ingen snö, fast vi bryr oss inte. de är ju påsk!
* Malin gör inte så mke men jag gillar hennes idé om att dra ihop mathalina. filmkväll?
* Jag har spenderat natten i bjurvattnet hos moa, bl.a. badtunna kändes bra
* Bloggen firar månader i massor, eller iaf en, och jag tog mej över gränsen!
* Nu ska jag kolla vad jag kom in på för linje,..


förra årets valborgs firande, känns typ som i förrgår men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0