wikipedia <3

många av er tror att unge herr höglund lider av
magsjuka. Men doktor mathilda har löst allting.
det är nämligen så att han har magkatarr!
illa och väldigt hemsk. (jag vet, jag lovar er!)
jag ska berätta hur jag gjorde. (trollkarlar berättar
aldrig hur dom gör, men detta är ett undantag)
jag sökte på min favoritsida : wikipedia
den är jättebra, man får tex veta att kaviar innehåller
tomatpure och att Uttern är ett smidigt, långsmalt djur
med korta ben, brett huvud och lång, muskulös svans.
Den har en längd på 53-100 cm, svanslängd på
28-55 cm och vikt på 3-17 kg. iallafall så sökte jag på
magkatarr. och symtomerna stämde.
jag fick även reda på att man får magkatarr av dålig mat,
stress och alkohol. gissar på att det blivit för mycket av
det sistnämda för herr höglund.

<3<3<3<3<3<3


nu ska jag och malin allderles snart ut en sväng.


/mattis

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: de är lugnt :)!

2009-04-29 @ 20:20:30
URL: http://jenniiferaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0