warning!

För er som inte förstår engelska betyder rubriken varning, språkvalet gjorde jag för att detta skulle bli mer internationellt.
Det jag ska varna för är handledarkurs för övningskörning, en och en halv evighet (3 timmar) bortkastad tid sittandes i ett skabbrum lyssnandes på hur man placerar en bil i en cirkuleringsplats (mer känd som rondell...)
Hur som helst tycker jag att ni som gjort bort detta ska vara fruktansvärt glada och ni som har denna upplevelse framför er, TA MED EN KUDDE, eller en sovsäck, tältsäng funkar också. jag lovar ingen märker om ni somnar.




Tänkte lägga in en Dagens vill ha också så...
Dagens vill ha är: Någon av dessa fina vattenpistoler i vattendjurstema,

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0