var är kattmaten!!?!?!??

detta är ett gästbloggsinlägg måste jag bara först få meddela alla om.

Jag åkte, som vanligt, buss hem idag och satt och filosoferade om allt möjligt. Jag tänkte på vårt fina samtalsämne under lunchen och började av någon anledning tänka på min dröm, som jag hade häromnatten, av lunchtankarna.
Det var såhär; jag skulle och bada i Piteå. (det gjorde jag förövrigt även i verkligheten igår) och jag var tvungen att följa hanna hem för att ta mig dit. (inte för att det är så motigt som det lät där men..) i alla fall, så satt vi och åt middag runt bordet, hela familjen Frohm och jag. Hanna satt snett mittemot mig och stirrade på mig, jättelänge. Sedan sa hon "anfall, anfall, anfall, anfall, anfall, anfall, anfall, anfall, anfall, anfall" säkert 20 gånger och vi fattade ju ingenting. Men sen insåg vi att hon var på väg att svimma (som i övrigt är rätt vanligt att hon gör någon gång om sänder, för er som inte vet) Så alla Frohmmare skrek att hon skulle lägga sig ned på golvet och det gjorde hon. Sedan helt plötsligt satt jag oxå på golvet, med min kära vän i knäet. När hon ligger och tittar upp på mig, vad tror ni att hon säger om inte "vad händer med telefon då man dör???" vilken jävla fråga...så typisk hanna, skulle inte ens förvåna mig om hon skulle slänga ur sig något sådant på riktigt oxå...  Mamma Frohm sprang runt med en vattenkanna och en skurmopp i vardera hand. Sedan började hanna skrika "var är kattmaten!? var är kattmaten!? var är kattmaten!? var är kattmaten!? var är kattmaten!? var är kattmaten!?" rätt panikartat. Och jag ba vafan ska du med kattmaten till!?? men jag drog fram en burk med kattmat och öppnade burken och började röra om med en sked.. sen ryckte hanna av mig den och tryckte in en stor jävla tugga i käften på mig :O sedan låg hon där och smaskade på den själv som en liten bebis... Så jag satt där med en sextonåring i knäet, med munnen full av kattmat som var ytterst nära att spy henne i ansiktet med och det säger jag till henne, "snart spyr jag på dig" och till svar får jag "men skärp dig, kattmat är inte så farligt, dom har börjat he det på min napp så nu tycker jag att det är gott" så kör hon in en stor slev i munnen och flinar så förnöjt som bar ahanna kan göra när hon äter...kattmat....




Sedan tänkte jag även berätta att jag älskar BULLAR!
För att nästan citera Håkan Hällström "jag älskar de så mke att jag hatar de"...


Justdetja, måste bara offentliggöra, att jag är inte riktigt lika tjock som jag såg ut att vara idag, jag kände att jag hade en hel del blickar på mig, men det var inte riktigt fläsk. Jag hade handduken under linnet.
då vet alla. men jag känner mig ändå tjock :O
/linnnnnnnzan :)


Kommentarer
Postat av: Melle

Hahhaa, hanna älskar kattmat och jag älskar historien :) < 3

2009-04-01 @ 17:11:10
Postat av: august

hahah trevlig dröm jao;)

2009-04-01 @ 21:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0