som att slänga bort en kort penna

jag hörde rykten om att dom drog en runda barngeni igår. Med två jokrar! nämligen macke och sophie.
dock så fick jag även höra senare att hanna och sophie förlorat. vad är detta brudar? men vi kan ju alla räkna ut att dom förlorade för att jag inte var med. jag är ju stjärnan i barngeni. eller.. men hanna vill såklart ha revansch! jag kan även berätta att alexander var väldigt stolt över sig själv att han vunnit i ett spel för ca. 7-12 åringar! u go lilla pojke! igår såg jag på talang, det rockade., inte. ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske ska dra ihop någonting med mathalina gänget?

tryck här så får du mat?
eller min nötarlåt just nu!


en av mina favoritflickor

förresten tycker jag att det var underbart att krille
 blev dagens stjärna, för han är ju just en riktig stjärna!


/mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0