topp 11

Som jag lovade, här har ni topp 11 verktyg som egentligen är för farliga för bloggen.


11. Ganska farlig borste


10. Malin, egentligen inget verktyg, men hon är farlig


9. Lacknafta, inte heller ett verktyg (den här listan har ju fan inget med verktyg att göra) men farligt!


8. Rickards barskåp


7. jag vet inte vad de här är, men erkänn, de SER farligt ut


6. Den här kan man skada sej ordentligt på,.. tro mej


5. Nån sorts tång? Dangerous ni vet


4. En kniv!!!


3. Denna figur är fantastiskt elakartad


2. EN SÅG på andraplats, vad tänkte jag här?!


1!
jag har inte den blekaste om vad det här är, men den
förtjänar en förstaplats eftersom att den har ett
skrämmande utseende och rätt härftiga ljudeffekter.



/H.Frohm


Kommentarer
Postat av: Garvande Melly

Hahhaaa, flamman vilken koll på verktygen du har ;)

Du visste ju i alla fall vad sågen hette :) Eller, du kanske inte gör det! Tänkte upplysa om att det heter Fogsvans :) som Rikard sagt det på sitt fina sätt :)

2009-04-01 @ 17:06:34
Postat av: Mathilda

k melina!

2009-04-01 @ 17:11:21
Postat av: malin

haha farliga saker ju!

2009-04-01 @ 21:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0