Struligt värre

Dagen började med att min mamma öppnade dörren till mitt rum sådär kvart/tio i 8 och frågade om jag inte hade tänkt att stiga upp denna morgon. Jag svarar med ett vrål att: Ja, det ska jag men min väckare har inte ringt än. När jag inser vad klockan är tittar jag på mobilen där det står "misslyckad laddning" (någon som sett något liknande förr, vänligen kontakta mig!) sedan kollar jag på mitt alarm som tydligen står på 07.55. Jag blir förbannad för att jag vet säkert att jag ställt den på 07.07 som alla andra mornar för att jag ska få snooza ett par minuter. Jag går in i menyn och klickar upp alarm. Jag kollar vad jag ställt alarmet på och men se där, den står visst på 07.07. Jag kan säga att jag inte fattar något, om någon förstår så säg till!! Tack!

Jag trodde inte att dagen kunde bli sämre, men ack så fel jag hade. När jag kom till skolan upptäckte jag vilken hemsk huvudvärk jag hade. Dagen skulle helt enkelt omöjligt kunna bli lyckad.
Men den var inte så jobbig i alla fall, så tur hade jag !

Ahhh..  vad jag längtar till sommaren! :)
Kastar in en bild på min fot+fjäril som jag tog i början på förra sommaren!
Fjärilen satte sig på min fot och jag förstod att det var sommar påriktigt
Det var en underbar känsla! :) Jag älskar sommar < 3


/ Melly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0