Staann!

Igår var som sagt hela Mathalina i stan! Vi började vistelsen med ett go fika på kitchen. Jag och Mattis käkade kladdkaka, Hanna någon annan kaka och Malin käkade blåbärspaj. Efter det så började mitt "helvete". Jag hade nämligen fått skavsår redan när jag hade bytt skor och gått upp på skolan. Jag har aldrig i mitt liv haft skavsår förut och därmed har jag aldrig fått känna smärtan. Så förlåt till alla som jag har sagt att dem sjopar sig när de klagar på skavsår. Det gör förbannat ont. Jag köpte till och med nya skor men turen var inte på min sida och jag drog på mig ett nytt skavsår. Ahh!

Vi käkade även kebabtallrik och pizza på dallas.
Köpen för dagen:
Mattis:
En rosa klänning(till skolavslutningen)
Ett par solglasögon(stekiga)
En randig tröja(mke fin)
Hanna:
Ett oar solglasögon(även dessa mke stekiga)
Paket till sin mamma(hemligt innehåll)
Malin:
En vit tröja(mke fin även den)
och så slutligen jag:
Ett par skor(misslyckat köp)
3 par linnen(ett ljusblått, ett mörkblått och ett randigt)
1 t-shirt/tunika (randig)

/Melly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0