släng mig i väggen



Jahaja, så jag har blivit ersatt av allas vår KRULLKRILLE, ja jag tar det som ett bakslag, men måste säga att det är en värdig motståndare, jag har full förståelse för beslutet.

Egentligen har jag ingenting vettigt att skriva om, men jag kände ett starkt behov av en paus i so skrivandet. HITLER är en som kan slänga sig i väggen!

Mallan bad om ett inlägg om livet, ja vad finns det att säga  om det. Just nu vet ni mathalinare vad som är lite av en trevlig händelse i mitt liv, känns bra :) sedan kan jag offentliggöra att jag numera bara kommer bo i Storkågeträsk. Detta beslut har jag tagit mest bara för att jävlas med mig mor, jag är en elak unge jagvet, men hon var elak först :} 

De där små fina gubbarna ni har i slutet av era inlägg, kära vänner, är inget jag känner behov av eftersom jag har en egen gästbloggarbild.  

Kommentarer
Postat av: Melly

vadnu? varför detta beslut?

2009-04-05 @ 20:02:03
Postat av: Hassan

jag anser att detta beslut är bra, det innebär att linnzan kan spendera mer tid med mej.

2009-04-05 @ 21:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0