risochros

Jag har åsistone varit dålig på att uppdatera .... Jag skäms för detta.
men nu gör jag en liten lista på bra och dåliga saker.

Ris:
*Linnzan har tappat alla kilon och är numera ett vandrande skellett, allvarliga saker!
* Vi råkade förlora matchen mot clemens med ynka 16-1
* Vi har ganska tjockt med plugg och jag har inte gjort nåt
* Det är skola imorrn
* Min väckare står på 06.15
* Krig, svält och de vanliga...

Ros:
* Vädret steker, vilket gör att man KAN använda brillz om det känns bra
* Jag fick iaf göra ett mål idag
* Jag känner ingen oro över att jag ligger efter i allt
* Skolan är slut om typ en månad
* Mathilda är söt med z
* Malin är söt med s
* Melina är söt med tre valfria bokstäver
* Tagga valborgs
* Att vara som bara vi kan vara...



och inte att förglömma, mina stekar brillz, de va minsann inte bara mathilda som hittade sej ett par.

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggga brillor ju

2009-04-27 @ 10:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0